dinsdag 18 augustus 2009

Nog 5 dagen

Wat een dag. Een mens denkt dan eens rustig naar een wedstrijd te kunnen toeleven. Maar er gebeurde vandaag vanalles dat gepland en ook niet gepland was.

Laat ons bij het begin beginnen. Vanmorgen om 10 uur stond een fotograaf voor de deur om een foto te maken die bij het artikel komt van aanstaande vrijdag of zaterdag in het Nieuwsblad.

Al zeg ik het zelf, ik had zo mijn bedenkingen bij zijn idee voor de foto, het eindresultaat mag er wezen. http://picasaweb.google.com/TriblogWil/Vanalles#5371292938144618114

Even later kwam dan een telefoontje binnen. Met recente gebeurtenissen nog in het achterhoofd slaat je hart wel een paar slagen over toen ik hoorde dat Jarno en zijn oma een auto ongeluk gehad hadden. Gelukkig, viel de lichamelijke schade mee. De airbags waren open gegaan en hadden eigenlijk voor het grootste onheil gezorgd. Wat verwondingen in het gezicht, brandwonden, kneuzingen en tranende ogen door de poeder in bags. Gelukkig nog eens dat het goed is afgelopen. http://picasaweb.google.com/TriblogWil/Carcrash#
De rest van de dag stond dan in het teken van naar verzekering, dokter en carosserie garage gaan om de eerste dringende zaken en papieren te regelen.
Pas tegen zes uur kon ik op de fiets kruipen om de benen nog eens wakker te schudden en de stress van de dag er wat uit te rijden.
Later op de avond ga ik nog effe bij Luc langs want samen met hem reis ik zaterdagnamiddag reeds af naar Neerpelt met zijn mobilhome. Dan kan het pas echt beginnen en zullen de zenuwen wel een beetje beginnen op te spelen.
En dan zondag : Andiamo/Vamos/ Go Go ...

Geen opmerkingen: