dinsdag 1 juli 2008

Het Laatste Oordeel

HET LAATSTE OORDEEL ...


Volgens PONTJE

Wel ik denk dat ik mijn ding gedaan heb om zo goed mogelijk voorbereid aan de start te komen in Roth.De conditie zit wel snor, alleen is dit voor mij allemaal nieuw en is enige voorzichtigheid geboden.
Jimmy heeft me de goede raad gegeven om D-Day als een lange duurtraining op te vatten, wat ik bij deze dan ook ga proberen. Het feit dat Kurt voor mij mag starten is goed dan is er iemand aan de finish die ik ken tenzij ik op hem moet wachten, je weet maar nooit. Kurt we gaan er een lap op geven , jij pakt Macca dan pak ik Sindballe. Wie weet krijgen we Van Vlerken dan als dessert.
Morituri te salutant, laat ons met z'n allen genieten van D-Day en diegene die het eerst een SMS kan sturen van aan de finish naar de tegenpartij (Roth-Klagenfurt) krijgt van mij een BAKSKE NAAR KEUZE !!!

Geen opmerkingen: