zaterdag 31 mei 2008

Even vooruitblikken

Morgen sta ik aan de start van mijn enigste wedstrijd in de voorbereiding op Klagenfurt. De halve van Leuven. Wat ik er van verwacht. Eigenlijk niet veel. De conditie is de laatste weken wel in stijgende lijn aan het gaan maar zeker niet van het niveau van vorig jaar en laat staan van dat van 2 jaar terug.

Zwemmen is in de Plas in Rotselaar waar ook het zwemmen van Aarschot doorgaat. Ik heb daar nog geen enkele keer een goede zwembeurt afgeleverd. Maar beter daar dan in de vaart in Leuven want ik heb liever geen bacterie in mijn lichaam naderhand.
Volgens de mannen die vorig jaar deelnamen zijn er 2 klimmetjes per ronde in het fietsen. Voor de rest is het vrij vlak. We zullen eens zien welk fietsniveau we kunnen tentoonspreiden.
Het lopen is maar 18K en dat is meegenomen. Want dat is nu net het onderdeel waar het dit jaar voor een groot stuk is misgelopen door aanslepende blessures.

Ik stel geen doelen of tijden, we zullen morgenavond wel zien wat het geweest is en of we tevreden kunnen terugblikken op de wedstrijd.

Geen opmerkingen: