zondag 18 mei 2008

24


Het begon allemaal zaterdagmorgen.

5u45 : opgestaan en ontbeten

6u25 : met de fiets naar Tongeren vertrokken, in de regen

7u : ingeschreven voor de 155K Frans Schoubben

7u10 : samen met Velo en Scibetta vertrokken

9u : eerste bevoorrading en mijn goei benen daar ergens achtergelaten

Vanaf dan concentreerde ik mij helemaal op het achterwiel van Marco Velo. Na la redoute was het beste er af en werd het nog een lange calvarietocht. Ik kon wel meegenieten van de kippenvelmomenten op de benen van Marc als die het fris kreeg maar verder was het gewoon doorbijten, nie panikeren, het komt wel goed ?????

12u : laatste bevoorrading op de Saint Pierre. DHL had goed werk geleverd en ik kon daar mijn goei benen terug oppikken. Ik plakte er dan nog maar een finaleke aan vast, hoe noemt dat tegenwoordig, een Loixske doen ?

13u30 : Moegestreden het lunchpakket aangevallen

14u : bewaakte fietszone bewaakt

16u : bewaakte fietszone afgebroken

17u15 : naar huis gegaan

18u : iets gegeten, wat bijgebabbeld

19u00 : effekes op bed gelegen

20u00 : douchke gepakt

20u30 : vertrokken voor etentje met de buren

22u15 : einde etentje

22u30 : aankomst in Tongeren, Intermezzoke gedaan

0u00 : Chilike doen

5u30 : einde Chilike doen

5u45 : beddeke in ..........

Geen opmerkingen: