maandag 31 januari 2011

Vollen bak

Vandaag 2 trainingen en telkens in deze trainingen de intensieve zones opgezocht.  Ik begon in de late namiddag met een rustige opwarming van 3km lopen waarna ik "mijn heuveltje" op zocht, voor de mensen die de 6-kerkenloop al meegelopen hebben, dat is het kiezelpaadje dat je moet oplopen na +/- 6km.  Dit paadje 250m lang en steeds steiler omhoog gaand deed ik 5x vollen bak. Tijden 1'04-04-03-01-00.  Daarna nog uitgelopen tot een dikke 8km.

Vanavond dan clubzwemtraining waarin we in tegenstelling tot anders maar mondjesmaat te horen kregen wat we telkens moesten doen.  Dat eindigt dan meestal in een zeer intensieve reeks, kwestie van uwen trainer wat te kennen hé.  Het werd o surprise 400m voluit. Ik had op voorhand al geen goed gevoel en dat beterde zeker niet bij die 400.  Had constant het gevoel dat ik moest vechten tegen het water. Tussentijden komen nog maar de eerste 50 ging wel zeer hard in 35".  Daarna viel het wat stil maar was uiteindelijk toch content met mijn eindtijd van 5'28.  Ik heb in elk geval het gevoel dat ik nog sneller kan...
...neen ik ben er zeker van dat ik nog sneller kan!

1 opmerking:

Anoniem zei

Absoluut!!!!

Tim