maandag 10 januari 2011

Site seeing

Ik was een beetje aan het surfen naar wat sites van bekende en minder bekende triatleten.  Een beetje site seeing aan't doen zoals ze dat noemen.  Ik wilde eigenlijk weten welke wedstrijden sommige van de pro's op hun programma hadden staan.  Volgende heb ik er kunnen uitpikken.


Chrissie Wellington : Ironman Zuid -Afrika
Julie Dibbens en Eneke Illanos : Abu Dabi
Cameron Brown zoals al jaren Ironman Nieuw Zeeland
Chris Mccormack : 5150 Miami, 70.3 San Juan, Tristar 111Nevis
Frederik Van Lierde : zijn wedstrijdplanning voor 2011 kan je hier bekijken, altijd fijn als atleten hun eigen site zo up to date houden.

Ik heb zo een 20-30 sites bezocht en wat me vooral opvalt is de slechte tot zeer slechte update status van 75% van deze "fan-sites" zoals ze het soms zelf noemen. Hebben ze geen tijd, geen goesting kweet het niet.  Daar moet niet elke dag iets nieuws op te lezen zijn maar een 1-2 keer per maand mag toch.  En vooral, wedstrijdkalenders, uitslagen is iets waar ik al eens vlug ga kijken.  Dat is toch een minimum aan werk om die bij te houden.

Plezerig om te bezoeken zijn deze van Macca (lees dan zeker Triathlon Training Mix - My Thoughts!), en die van Frederik van Lierde.  Zet deze er ook maar bij.  Mooie layout, zeer overzichtelijk en goed bijgehouden, wel geen pro, toch niet op trivlak, blijkbaar wel als het op webdesign aankomt.

Geen opmerkingen: