vrijdag 28 januari 2011

6'48"

Die tijd steekt me al lang mijn ogen uit.  Het is mijn snelste tijd op 500m zwemmen en stamt al uit de vorige eeuw.  Gezwommen tijdens de Veloopzwem in De Haan in 1998.  Sedertdien nog enkele keren in de buurt geraakt 6'52-53 maar de laatste jaren geraakte ik zelfs niet meer onder de 7'00. Ik was er dan ook bijna zeker van dat deze tijd voor mij altijd bovenaan de tabel zou blijven staan.

Tot nu.  Zoals ik de laatste tijd zwem moet de kans er in zitten dat die tijd eraan gaat.  Dat zal dan in Herderen moeten gebeuren. Gisteren bij de 10x100 ging het goed maar niet super.  Kon mijn tijden goed houden en zelfs een paar keer 1'19 zwemmen.  Opvallend dat Appermans tegenwoordig meer in mijn voeten hangt dan ik in de zijne, hetgeen in het verleden meer regel dan uitzondering was.  Als ik eerlijk mag zijn, dat geeft me toch wel een extra kick, dat hij nog lang in mijn voetjes mag zwemmen!

Geen opmerkingen: