donderdag 13 januari 2011

10x100

Zoals ik in een vorig blogske al schreef gingen we vanaf nu elke week en dat 4 weken aan een stuk, bij de donderdagavond zwemtraining 10x100 doen.  Bad luck voor mij want ik kan vanavond niet wegens @work.  Toch wilde ik deze training niet overslaan en vroeg maandag wat na de opwarming en de 10x100 nog te doen.  Nie veel meer zei Mario, probeer gewoon de training naar behoren af te werken en zwem nog wat uit, dat zal al wel meer dan genoeg zijn. 

Het is natuurlijk gene cadeau als ge dat op ne morgen om 7u op nuchtere maag moet doen, en dan nog alleen.  Respect voor de atleten die dag in dag uit 's morgens zo vroeg alleen in't water liggen om hun kilometers te malen. 
Maar we zijn toch geen mietje zeker dus blik op oneindig en verstand op nul en gaan.  Na de opwarming begon ik er dus aan.  Ik had wat schrik van de eerste niet te hard te gaan of misschien net niet hard genoeg maar was blij toen ik 1'21 zag staan.  Alles verliep vlekkeloos tot de 7-8ste keer.  Toen begon het toch wat moeilijker te worden.  Iets meer op techniek gefocust en zo toch nog goed de controle kunnen houden. Op een paar van 1'20 na alles in 1'21 gezwommen.  Ikke content en hopelijk de trainer ook?

En inderdaad, gewoon nog wat uitgezwommen want veel meer zat er niet meer in.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

amai sterk bezig
de andere zwemcoach

Mario zei

Zeer mooie tijden ... en nu bevestigen op de 500m ;-)

ik moet altijd een beetje extra motiveren, hé

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Er zijn blijkbaar mensen die dat nodig hebben hé, een beetje een extra motivatie. En gij zijt daar heel goed in, dat kan ik nu wel zeggen.