zaterdag 14 maart 2009

Untouchable

Half drie in de namiddag en de training voor vandaag zit er godzijdank al op want ik zie dat het net begint te regenen. Wat een geluk dat we er al vroeg aan begonnen zijn.

Deze morgen 3K gezwommen, rap naar huis want om 10uur had ik met Kurt afgesproken om een 80K te gaan fietsen. Ik had geluk dat “den dikke” niet zijn dagje had of ben ik dan toch stilaan de rollen aan het omkeren. Om een lang verhaal kort te maken, er stond veel wind en na 2hr48 zat de rit er op.

Ik had evenwel nog discipline 3 uit de triatlon op mijn schema staan en even later vertrok ik dan ook voor 8K lopen. Na een moeilijke eerste 100 den meters kwam ik in mijn ritme en het ging vrij goed tot even over halfweg ik honger begon te krijgen. Volgende keer er toch op letten nog iets naar binnen te slaan net voor eer ik vertrek of een gelleke mee te nemen. 38’30” later stond ik terug aan de voordeur en zat de "mijn dag" er op.

Over hongerklop gesproken, net Contador zien “parkeren” in Parijs Nice. Amai, zijne Cola na de finish kon nie rap genoeg binnen zijn. Bèrke, Bèrke, Bèrke toch. Dan toch niet “Untouchable”.

Geen opmerkingen: