woensdag 18 maart 2009

Off day, ziek, ... ???

Reeds 2x de laatste 4 jaar werd, was ik ziek in De Haan.
Gisteren wou ik nog een flinke fietstraining doen maar de benen hadden het anders begrepen. Geen kracht, niks, nada, nul, en dus maar een poging gedaan om anderhalf uur los te rijden. Maandag ging de looptraining wel goed en dus gisteren blijkbaar de terugslag van het weekend, een off dagje.

Vanmorgen dan wat keelpijn en beslist enkel te gaan zwemmen vanavond en niet te lopen maar wel mijn fiets in orde te zetten, korter tri-stuur en Jarno eindelijk zijn fietscomputertje op te zetten. Ondertussen kreeg ik telefoon van "den dikke" die ziek in bed lag. Diaree, overgeven, ... ge wilt het verder nie horen. Hij bekeek het positief, "Het is wel goed voor mijn gewicht".

Gisteren trouwens die andere "dikke" gezien en gesproken die mee op stage gaat, ja die van Vechmaal. Ook die wil nog wat aan de kilootjes doen.

Blijft dus de vraag. Zal Kurt starten in de Haan ? Zal mijn keelpijn zich niet verder uitbreiden in ik weet niet wat ? Kan het eten van duiven (Wellens food bij uitstek) er nog iets aan verhelpen of toch beter die "janette kuikens" ?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Van zodra de keelpijn opkomt, een stevige whiskey drinken. Dat is het enige dat helpt. Het is ten andere ook goed voor andere kwa(a)l(tj)e(s)n.

cheers

Denis

Anoniem zei

Ik vrees alleen dat ik dan de korste weg naar het toilet niet meer ga vinden. Heb niet meer gegeten sinds gisterenmorgen dus zou lekker aan komen.

Adios, ik ga nog eens k.....n