donderdag 19 maart 2009

Het nekje

Vandaag gaat het al weer heel wat beter dan gisteren. Ik had de laatste weken heel veel last van mijn maag en darmen en kon zeer slecht slapen. Ik heb dan een vrouwtje dat logisch kan nadenken en direct linken begint te leggen en mij zo naar de osteopaat stuurde.

Ik ben van jongs af aan een buikslaper met het gevolg dat mijn nek heel wat te verduren krijgt tijdens de nachtrust. Na een tijdje gaat het spel helemaal vastzitten met als gevolg dat mijn systeem ook nog eens helemaal in de knoop draait. Het misselijk makende gekraak van mijn nek dinsdagavond heeft er wel voor gezorgd dat ik nu 2 dagen later al heel wat beter slaap en mijn vertering terug vlotter verloopt. Door die aanhoudende klachten staat de weegschaal momenteel op 71.2kg. Houden zo zou ik zeggen.

Ook slaap ik nu met een ander speciaal kussen (om te proberen), en als dat goed meevalt schaf ik het mij ook aan. Hopelijk ben ik dan verlost van mijn nekklachten en de daarbij gepaard gaande andere ongemakken.
Gisteren dan op aanraden van Els helemaal niet getraind. Zij heeft daar een meer realistische kijk op dan ikzelf bij momenten en ik weet dat ik op die tijdstippen beter naar haar luister. Want ... vrouwen hebben toch altijd gelijk ...!!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Eindelijk schatteke , ge hebt het begrepen, heb ik bijna 15 jaar over gedaan, allez beter laat dan nooit.
Ge weet wat ze zeggen...achter elke goede atleet staat een sterke vrouw.

PS; kijken wat het opleverd aan het zeetje!!!!!!!

Dikke zoenen xxx
Elske

Anoniem zei

En zelfs als ze ongelijk hebben, hebben ze toch gelijk. Dat is mijn ervaring na 'amper' tien jaar.

Denis