donderdag 26 maart 2009

Rustig

Het is deze week redelijk rustig op trainingsgebied. Stilte voor de storm ? Ja, want in de maand april wil ik nog eens het trainingsbeest in mij bovenhalen, zal nodig zijn !

Maandag had ik in elk geval een goed gevoel bij het rustig loopje dat ik deed. Breidde er 3K meer aan dan voorzien. De weersomstandigheden waren er wel niet naar, maar het zat goed in't hoofdje dus dan gaat dat allemaal.

Dinsdag dan een rollentraining gedaan. Die viel ook goed mee vooral omdat er buiten maartse buien uit de lucht vielen.

Gisteren dan opnieuw gaan lopen. Ditmaal toerke van de kerkenloop gedaan. Ondanks weeral de fikse regen en wind was ik content maar voelde toch op het einde een beetje terugval.

Vandaag dan, straks enkel zwemmen.

Morgen staat er dan nog een fiets en looptraining op het programma. Zaterdag wat zwemmen en losrijden en zondag "Jodere". Voor de mensen die niet zo in zijn in het dialect betekent dit gewoon "Herderen".

Geen opmerkingen: