zaterdag 28 maart 2009

Herderen

Dacht altijd dat het meervoud van herder, herders was maar sinds vorig jaar weet heel triatlonminded BelgiĆ« dat dit niet waar is. Vooral de laatste zondag van maart ergens om iets na 16u weet het merendeel van de finishers u met zekerheid te zeggen dat het “herderen” is.

Allez, kom genoeg gezeverd. Morgen is het weer zo ver. Vorig jaar Flandrien- weer, als dit jaar die lokale bui valt waar de meesten hopen dat ze niet valt is’t weer van datte. http://www.skynet.be/nieuws-sport/weer/mijn-weer?cityId=1003770
1 zaak is zeker, het parcours is er iets makkelijker op geworden nu die ene klim eruit is. Vind ik althans. Voor de rest zal het van de wind afhangen hoe moeilijk het precies zal zijn.

Veel zltc volk aan de start maar de prijzen zullen waarschijnlijk voor een groot stuk naar de Planet x-ers gaan die er een eer van zullen maken de zegebloemen af te geven aan hun “baas”.

De onderlinge clubstrijd zal een ander paar mouwen zijn. Er zijn een aantal gegadigden om daar met de eer te gaan lopen. Hoe ik mezelf zie in die strijd ?
Hopelijk gaat het zwemmen mij iets beter af dan vorige week in de Haan en kan ik nu wel wat opschuiven in’t fietsen. Het lopen is dan kort genoeg om niet te veel plaatsen te verliezen dus hoop ik op een plaatsje in de top 5 van de club.
Het is mijn laatste wedstrijd vooraleer ik mij in de hopelijk mooie april trainingsmaand stort en met de vele mails over de stage begin mei begint het echt te kriebelen om naar het Zuiden te trekken.

Geen opmerkingen: