maandag 23 maart 2009

De Haan

7’20, ik dacht eerst dat ik de meneer die de banen telde niet goed gehoord had toen hij mijn tijd over de 500m zwemmen zei. Pas toen het blad met de tijden onder mijn neus werd geduwd wist ik het zeker, gewoon rotslecht gezwommen.

Die 10-15” die ik andere jaren sneller was zorgden er nu voor dat ik zeker niet op jacht kon gaan, of meegaan naar de eerste grote groep achter de koplopers. Zoals ik al had verwacht vertoefde ik in een groepje daarachter waar de samenwerking soms ver te zoeken was daar er altijd wel iemand probeerde te demarreren en het spel daarna weer stil viel. Het fietsen was achteraf gezien dan ook het makkelijkste onderdeel.

In het lopen zat ik direct in een goed ritme en ergens halfweg verwachtte ik dan toch Marco Velo maar die liet op zich wachten. Ik had al een paar keer omgekeken maar nog steeds was er niks geel zwarts te zien. Op een goeie anderhalve kilometer van de streep was hij er dan wel. Ik begon mij al ongerust te maken. Het lopen ging dus wel eens goed en een dikke 40” na Marc kwam ook ik over de eindmeet.

44ste alg. en 7de H40. Op het zwemmen na een geslaagde test voor Herderen. Hopelijk is het thuisbad in Bilzen mij beter gezind !

Foto's staan in fotoalbum. Misschien dat ik ze één van dees nog aanvul met die van Filip (hint Flippe) of van nog enkele andere.

Geen opmerkingen: