dinsdag 3 maart 2009

Dubbel !

Kurt had maandag nog maar pas gelezen dat ik door de buikgriep geveld was of hij hing al aan de lijn. Ik zat net op de pot te spetteren toen hij na een tijdje zonder schroom zei :"Ik denk dat ik dit weekend voor de dubbel ga. Zal u zowel in Geel kloppen als in de tijdrit zaterdag !". Ik stopte even met mijn gespetter, en moest dit even laten bezinken waarna ik gewoon verder deed met wat ik bezig was. De koude oorlog is dus weer begonnen en hij maakt dankbaar gebruik van het feit dat ik ziek ben natuurlijk. Maar weet dat een gewond dier altijd gevaarlijk uit de hoek kan komen.

Wordt zeker vervolgd !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

en dan moogt ge heel blij zijn dat ik niet in Lanzarote start...:)

Verzorg u hé maat

Anoniem zei

Laat hem nog niet teveel aan Lanzarote denken hé!! Toen ik gisteren vertelde dat het nog maar 11 weken zijn voor we vertrekken kreeg hij het al heel benauwd. Ach schat, je moet maar denken aan de week vakantie,eindelijk op huwelijksreis na 15 jaar getrouwd te zijn, die we hebben na de ironman,alleen wij tweetjes met veel zon,drank en vooral veel eten.

uw vrouwke xxx (dat u weer veel moet missen door het vele trainen MAAR ik krijg er ook iets voor in de plaats)