maandag 2 maart 2009

Een offensief vanuit de buik !

Terwijl Kurt zondag de benen nog eens ging testen in de strandrace in Knokke had ik zaterdag een flinke looptraining gepland met wat snellere elementen erin. Maar helaas, zo ver is het nooit gekomen. Toen ik omstreeks 15u thuis kwam van werken speelde mijn maag serieus op. Snel vertrekken dacht ik want dan kan ik de finale van de koers nog zien. Ik vertrok, zij het niet echt snel. want na een paar 100m klotste mijn maag bijna tegen mijn adamsappel zodat ik na een goeie 500m onverricht ter zake terug naar huis keerde daar ik geen zin had om de "mooie kotsende atleet" uit te hangen.

Thuis de zetel op en nog bijna de finish gemist wegens slapen.

Zondag ging ik dan toch maar met de fiets naar het werk maar meer dan een wielertoeristentempootje zat er niet in. Geen greintje kracht en nog steeds het maagje natuurlijk.

Zo is een mooie weer weekend al weer snel naar de kloten gegaan. Het is wel altijd ergens iets en altijd wat. Hopelijk kan ik dan vandaag terug aan de slag en zet het sluimerend griepje zich niet door.

Voor de uitslag van Kurt kan je kijken op http://www.mountainbikebeachchallenge.be/ bij de 48K.

Geen opmerkingen: