vrijdag 2 februari 2007

Werken ????

Ik krijg de laatste weken vaak de vraag. Hoe kunt gij zo veel trainen, waar haalt ge de tijd vandaan ? Voor zij die nog niet op de hoogte zijn, zal ik het nog eens uitleggen.

Ik werk deeltijds als opvoeder in Ter Heide, Tongeren (tegenover de spoedgevallen ligt dat). En de rest van de tijd werk ik thuis samen met Els, wij zijn een onthaalgezin. Van mijne baas thuis (maar die kan ik dan ook beïnvloeden) krijg ik dus wel de permissie om te trainen. Meestal als de kindjes in bed liggen in de namiddag. Vandaar dus Koen en al de anderen dat ik nog al wat tijd heb om te trainen maar ook om voldoende te rusten.

Nu is dit alles wel een beetje het gevolg van mijn arbeidsongeval. Een geluk bij een ongeluk eigenlijk. Dus niks om jaloers op te zijn !!!!!!!!

Geen opmerkingen: