zaterdag 24 februari 2007

Inferno

Net geen 20min. duurde mijn fietstraining vandaag. Ik was nog maar net vertrokken of ik kwam in een stortbui van regen en hagel terecht om u tegen te zeggen. Kleddernat besloot ik maar terug naar huis te rijden want mijn gezondheid is al niet al te best de laatste tijd.

Heb trouwens last van mijn achillepees hetgeen het trainen dezer dagen erg saai maakt. Woensdagavond met een beetje pijnlijke pees thuisgekomen, het lopen donderdag maakte het nog een beetje erger, zo erg dat zelfs tijdens het rechtstaan bij het fietsen vrijdag, ik pijn voelde. Zal de riem er maar weer eens afgooien zeker, om alles eens goed te laten genezen en februari uit mijn harde schijf te schrappen.

Dus morgen ook geen midwinterjogging voor mij.

1 opmerking:

lieven zei

Het was inderdaad geen ideaal fietsweer deze week. Tijdens mijn 2 langere fietstrainingen (2,5u) op woensdag en vandaag (zondag) telkens doorweekt thuisgekomen. Bij gebrek aan rollen thuis, heb ik toch maar "doorgedreven", anders kom ik nooit aan de nodige fietskms om in conditie te raken.