dinsdag 6 februari 2007

Het echte verhaal van de winterduatlon Zonhoven

Vanmorgen nam ik mijn MTB om samen met Jarno naar school te fietsen. Ik had er niet meer op gereden sinds Zonhoven. Shit man, wat rijdt dit straf zelfs op straat ? Ik kijk tussen mijn benen door en zie dat er een felle slag zit in mijn wiel. Misschien door een gat gereden schiet het door mijn hoofd. Thuis gekomen en na nadere inspectie blijkt er een spaak over te zijn in mijn achterste wiel. Omdat ze nog goed op haar plaats zat was het me niet opgevallen.

De felle slag in het achterwiel waardoor het schuurde tegen de remmen is een logisch gevolg van dit euvel. En ik maar denken dat ik kl*tebenen had in Zonhoven, miljaar !!!

2 opmerkingen:

Super Mario ??? zei

Lees uw lijst met goede voornemens nog eens na, voordat ge aan uw volgende wedstrijd begint ...

Den Mario ;-)

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Ik heb mijn wedstrijd ten minste uitgereden op MIJN EIGEN fiets !!!!!