zondag 11 februari 2007

Rust(zieken)week

Maandag : zwemtraining, 3x1000 rustig. Buiten dat kon ik enkel vaststellen dat mijn slijmenproductie nogal groen begon uit te zien.

Dinsdag : omdat het mooi weer was anderhalf uur rustig gaan fietsen.

Woensdag : zeroday. Ziek ellendig, sleepte mij op het werk door de dag heen.

Donderdag : ging al iets beter dankzij de medicatie en besloot toch te gaan zwemmen hoewel het een intensief trainingske beloofde te worden. Ik zou wel zien en desnoods haakte ik af en zwom rustig. De 20x100 @ (1’30-1’28-1’26-1’24-1’22)x4 gingen eigenlijk wonderwel goed.

Vrijdag : het lopen was dan wel weer een tegenvaller, het draaide niet en ik had helemaal geen goed gevoel, na 25’ de pin erin geklopt en gestopt.

Zaterdag : zwemtraining in het 32° warme water van Millen. 20x100 @ 1’31-1’32 gingen goed zonder problemen, ik zag het meer als een opwarming voor later die dag. Maar ik kreeg verdomme schele hoofdpijn en moest terug naar medicatie grijpen anders had ik het namiddag niet gehaald. Maar dat verhaal is intussen bekend.

Zondag : uurke losgereden op de rollen en nog steeds hoofdpijn net boven mijn rechteroog. Naar ’t schijnt is dat een gevolg van de sinussen die nog niet helemaal open zijn. Enfin we will see.

De totalen : zwemmen : 9.1K Fietsen : 68.6K en lopen : 14K totaal uren : 6hr25m

Conclusie : enige waar naar uitgekeken werd deze week was de wintersprint lopen. Heb mijn snelste loop gedaan van het jaar en daar kan je alleen maar tevreden mee zijn.

Geen opmerkingen: