maandag 19 februari 2007

Terug - en vooruitblik

Tja, veel valt er daar niet over te vertellen. Een oorontsteking liet alles in’t 100 lopen met daarbovenop nog eens 2 weken zwemverbod.

Maandag : na een nachtje niet slapen wegens hevige oorpijn, een dag nodig gehad om de batterijen terug op te laden, zowel fysiek als mentaal.

Dinsdag : de medicatie zorgde ervoor dat mijn lichaam beter aanvoelde dan het blijkbaar was. Dus 2hr gaan fietsen met een te hoge hartslag, maar de snelheid was ok dus vond ik da zo erg niet.

Woensdag : de deksel op de neus tijdens de looptraining. Hartslag was inderdaad veel te hoog, dus na 9K hield ik het voor bekeken.

Donderdag en Vrijdag : om bovengenoemde redenen niet getraind.

Zaterdag : MTB duatlon in Zolder (zie blog daarover)

Zondag : 3 hr rustig gaan “losfietsen” Nog eens met den Eddy samen gereden, want dat was toch alweer een tijdje geleden.

Totalen : zwemmen : 0 Fietsen : 240.9K Lopen : 15.5K goed voor 10hr05m training.

Conclusies trekken uit deze week ? Dat het einde ervan goed was en de rest om snel te vergeten !

Vooruitblik op deze week.

Omdat ik toch niet mag zwemmen zal mijn week er iets anders uitzien (ook al omdat ik volgende week 6 van de 7 moet werken) doe ik deze week een kleine inspanning om het volume iets op te drijven, vooral in het lopen dan. Een kort overzicht.

Maandag : 1hr45 lange duurloop (very hilly) met laatste 30’ versnellen tot niv.2 (deze heb ik al achter de rug)
Dinsdag : lange fietstraining van 3hr30
Woensdag : 1hr20 looptraining lage niv.2 (“vlak” = parcours Kerkenloop) + spinning ’s avonds
Donderdag : gebroken dienst werken dus ’s morgens fietsen naar werk, ’s middags terug lopen naar huis, ’s avonds naar werk lopen en dan terug naar huis fietsen. Fietsen 20K lopen 2x9.5K very hilly.
Vrijdag : fietstraining van 2hr (mss blokjes trainen ofwel 1hr tempo ½ Ironman)
Zaterdag : ext. duurloop 60’
Zondag : 2hr fietsen en namiddag 10K midwinterjogging in Kiewit.
Als alles goed "loopt" (hebt ge hem) zou ik dan +/- 75K gelopen hebben en een 240K gefietst.

Geen opmerkingen: