maandag 26 februari 2007

Alles op een rijtje.

Af en toe moet een mens inderdaad eens alles op een rijtje zetten. Ja, ik ging vorige week te fel tekeer in de hoop trainingen in te halen. Kweet dat ik nog tegen Kurt zei een aantal weken geleden :”Nooit doen, trainingen proberen in te halen die je gemist hebt de week voordien”. Tja en nu trap ik er zelf in”.

Het zijn zware weken geweest. Wat wil je, een oor die constant zeurt (tis eens iets anders dan een vrouw die zeurt) en al 2 weken geen gehoor aan één kant (ook dat helpt tegen vrouwelijk gezeur) en dan die beginnersfout, je weet het op het moment dat de blessure er is. Verdomme toch, ezel!

Maar niet getreurd, mijn oor doet het vandaag plots een stuk beter en de achillespees voelt goed aan. Maar ik ga me gedeisd houden deze week. Het wordt toch shitweer, dus ik blijf lekker binnen en zal wat op de rollen cruisen.

1 opmerking:

Norry zei

Zie je wel... na regen komt...opklaring en dan... zonneschijn !

Norry