vrijdag 9 februari 2007

Wintersprint lopen, een vooruitblik

Ik geraak maar niet aan het uitschrijven van mijn goede voornemens, zal ze achter de hand moeten houden voor als ik eens geen inspiratie heb of er eens niks gebeurt. Heb gezien dat recovox gisteren ook het interview met Stadler publiceerde dat hier al enkele weken geleden te lezen was. Maar daar draait het nu niet om, wel om morgen, 2de couplet van de wintersprint, de 5K run.

Onnodig een blog te schrijven over mezelf wat dat betreft. Kan daar toch niet meedoen voor de ereplaatsen, kan enkel hopen op een goed resultaat. Of ik mijn tijd van vorig jaar verbeter betwijfel ik, minder loopkilometers dit jaar en efkes ziek geweest. Als ik tegen 3’50-3’55/km loop zal ik al heel content zijn. Alles daaronder is mooi meegenomen, alles erboven, ... tja dan is het maar zo.

Daarmee zal ik waarschijnlijk een minuut of 2 verliezen op de winnaar. Het gebeurt niet dikwijls dat we geen uitgesproken favoriet naar voren kunnen schuiven. We hebben er een handvol. Jens, Jimmy, Marc, Lieven, William en Mario. Ze kunnen allemaal rond de 3’30 of net eronder de km aan.

Als ik mijn geld moet zetten op iemand kies ik … Jens. Misschien omdat hij de jongste van de bende is ? De rest zal kort zitten, een secondespel gaat het worden, de anderen zullen enkel maar de schade moeten beperken zodat ze in de tijdrit misschien nog wat kunnen opschuiven en kunnen strijden voor …… de 2de plaats.

… Want, laat ons eerlijk wezen, de winnaar van deze wintersprint is toch al lang bekend, of niet soms ?

1. Jens
2. Marc
3. Lieven

3 opmerkingen:

Super Mario ??? zei

Ik durf er geld op zetten dat ge sneller gaat lopen dan 4'50/km ... ;-)

Den Mario

lieven zei

Ik denk dat je gewoon een rekenfout gemaakt hebt: ipv 4' moet dat 3' zijn.

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Waar zien jullie 4'50/km staan ????????????????????