woensdag 7 februari 2007

Snot

Het was voorzien vandaag een blogske te schrijven over de trainingen van de maand januari maar de gebeurtenissen van de voorbije nacht hebben het anders gewild.

Jazeker,het zat er de laatste dagen al aan te komen, ziek, sinusitis. Een kop vol snot zo groen als het ondergesneeuwde gras buiten. Elk uur op de klok gezien vannacht en een koortserig gevoel vanmorgen. Gans de rechterkant van mijn gezicht doet pijn van de oren tot de tanden toe. Zwemtraining geskipt en zerodag ingevuld en dadelijk begonnen met het nemen van medicatie (gelukkig stond die thuis nog want Els heeft er enkele weken geleden ook serieus last van gehad). Hetgeen er vanmorgen uit mijn neus kwam is niet voor beschrijving vatbaar, djeezus, een mens vraagt zich soms af waar een menselijk lichaam dat allemaal produceert.

Nog een geluk dat dit een rustweek is. Hoop tegen zaterdag terug wat op mijn positieven te zijn en anders moet ik het maar met minder doen. Beter nu ziek dan binnen enkele maanden denk ik dan.

Geen opmerkingen: