vrijdag 16 februari 2007

Oren open ?

Ik wou dat ik dat kon zeggen. Neen, ze is nog niet helemaal genezen de oorontsteking, maar stilletjesaan gaat het de goede weg op. Ik wist niet dat een mens daar zo van kon afzien. Gisteren voor alle zekerheid een neus,keel en oorarts geraadpleegt want als ge links al niks meer hoort van zondagavond dan begint ge u toch wel wat zorgen te maken. Blijkbaar moet dat niet want dit blijkt de normale gang van zaken te zijn met een felle oorontsteking. Wel nog het nieuws gekregen ook volgende week best geen zwemtraining te doen. Dat moet dan maar, gezondheid voorop.

Verder deze week nie veel uitgestoken. Dinsdag 2 uurkes gefietst en woensdag 1 uurke gelopen met hartslagen die 5-10 tellen te hoog waren. Daarom gisteren en vandaag niks gedaan. Morgen ga ik wel naar Heusden voor de mtb duatlon, maar ik maak er een mooie trainingsdag van. Ga met de fiets tot daar, doe de wedstrijd en rij dan terug naar huis. Wat puntjes meepakken voor de clubrangschikking hé.

Nu ge allemaal hebt kunnen geilen op mijne fiets zal ik dit maar publiceren zeker ?

Geen opmerkingen: