dinsdag 20 februari 2007

Eerste +100

Neen, ik ben niet van sport verandert. Heb me niet op het dartsen gestort. Wel heb ik vandaag, in schitterend weer trouwens, mijn eerste +100K fietstraining gedaan.

Ik was richting Diepenbeek gereden om dan zo via het jaagpad naar Kanne te rijden. Was dat effe pech, wind tegen. Kwam Norry en Eddy (alweer) tegen maar zij reden in de verkeerde richting, dus maar alleen verder.

Van Kanne ging het naar de Hallembaye, Hautain en dan via allerlei omwegen (Nerem, Millen, Valmeer, Herderen, Rijkhoven, Alt Hoeselt, Hoeselt, Rommershoven) back to Vliermaal city.

Na precies 3hr31’ zette ik thuis voet aan de grond. 110.1K zei mijn telraampje. 133 flikkerde het AVG hartje op mijn Polar. Moe (neen eigenlijk niet) maar tevreden zette ik de Kuota op stal en nam een lekker doucheke.

Geen opmerkingen: