zaterdag 12 december 2009

What was the question ?

Zelden zo afgepeigerd van een rollentraining geweest als die van gisteren. Als je dan weet dat ze amper 30’ duurde …
Na een serieuze opwarming schoof ik er een setje TABATA sprints tussen. 6x20” sprinten all out met slechts 10” rust tussenin, brengt het beste uit je longen naar boven. Amai. Kmoest effe van de fiets na deze serie en hing daar zoals die biatleten na de finish meestal liggen na te hijgen, in dit geval hoofd op de arm en arm op het zadel, hijg hijg hijg. Wipe the puick from your face schreef Chuck als ironisch bedoelde tip na de sessie. Nu weet ik wat die “puick” allemaal inhoud en dat is niet voor publicatie vatbaar.

De eerste was leuk, echt fun, zo van kijk hoe hard dit gaat. Bij de 2de was het van, oei nu al terug beginnen. De derde zeiden de benen ho, ho ,ho, waarschijnlijk met de kerst in’t vooruitzicht. Nummer 4 had ik nog zoiets van oef over de helft. 5 en 6, ik weet het niet meer, zag nog in een glimp mijn hf en die was 169, en dat is een mooi cijfer om mee af te ronden.

Tabata or not tabata, that’s the question

Geen opmerkingen: