donderdag 10 december 2009

Het juiste spoor

Chuckie V heeft weer maar eens een heerlijk blogje geschreven over zwemtraining, de man slaat de nagel weer maar eens op de kop. Lees hier de blog en lees ook de comments er op eens, staat ook nog veel “leerstof” in en de humor is just around the corner.

Nu we er toch over bezig zijn. Iedereen weet sinds jaar en dag dat ik Kurt zo’n beetje probeer op het juiste spoor te brengen en deze week zijn we met zijn voorbereiding op Nice gestart. Ik maak er een erezaak van hem daar op en top fit aan de start te krijgen. Ook al moet ik ginder het onderspit delven (ik zal er alles aan doen om dit niet te laten gebeuren natuurlijk) dan weet ik dat ik daar toch voor een stukske tussen zit. Zijn eerste doel is evenwel de marathon van Rotterdam. Eindtijd, onder de 3u30’. Dit is met sanitaire stop inbegrepen natuurlijk. :) De eerste testjes die we gedaan hebben zijn veelbelovend. Zijn winterconditie is beter dan voorgaande jaren, zijn gewicht swingt eens niet roekeloos uit de bocht en de motivatie is er.

Lees in volgend artikel eens iets over de professionele activiteiten van Kurt. Scroll naar beneden tot het stukje over Helios IT.

1 opmerking:

Anoniem zei

Bedankt voor de publiciteit. :)
Inderdaad ben dit seizoen nog eens enorm gemotiveerd en hoop dan ook Rotterdam eens te realiseren in sub 3h30. Nice zal een ander paar mouwen zijn, maar ga in elk geval mijn klimkwaliteiten proberen aan te scherpen....Zoniet zal zelfs een sub 4h marathon in Nice niet voldoende zijn om in uw buurt te eindigen :)