dinsdag 8 december 2009

cijfertjes

1233

Is het aantal plaatsen dat op 6/12 nog open is voor IM France volgend jaar. Het is blijkbaar één van de enigste IM in Europa die lang moet wachten vooraleer ze vol zitten.

29

Het aantal jaren dat John Lennon al dood is. Op 8/12/1980 werd hij doodgeschoten door ene Mark Chapman.

10

de 2 laatste plaatsen van Petr Vabrousek in een IM. Namelijk die van Arizona op 22/11 en die van West Australië op 5/12. Als ik goed kan tellen zitten daar amper 2weken tussen!!!!!

7

Het aantal 400 meters dat ik gisteren gezwommen heb, met daarin veel techniek dat ‘k soms nie meer wist wat ik aan’t doen was. Maar ‘twas wel plezant. Ben eens benieuwd wat mijn werkpunten zijn?

260-9210-1316

Het aantal zwem-fiets en loopkilometers tot op vandaag.

5

Zoveel euro kost een muskietennet dat minstens 1 leven kan redden. Music for life gaat de strijd aan tegen de malariamuggen. Ik zou zeggen steun ze door bv het boek stories for life te kopen.

204 dagen tot IM : eerste zwemtraining met het Limburgs Endurance team. Goed voor 3.8K

203 dagen : lange duurloop van 1hr20, last van de linkerkuit.

202 dagen : rustdag, sinterklaas

201 dagen : 3K swim en 1hr50 bike

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Kunnen we zaterdagochtend geen zwemmen in Millen van Limburg Endurance Team inlassen?
Zwemcoach

Anoniem zei

Iemand van een ander endurance team is ook wel geïnteresseerd om dan te komen ...

Raymond

Anoniem zei

iedereen welkom.
Moeten enkel weten of het bad in Millen nog zo vroeg open is.
Zwemcoach