donderdag 24 december 2009

Cold Turkey

Ik zie dat iedereen voorbeeldig op Kerstdag gaat trainen. Waarschijnlijk om de kalkoen van Kerstavond eraf te trainen. Voor mij zal het wat trainen zijn tussen het werken en de familiebezoeken door maar ’t zal wel lukken.
But beware of the cold turkey

185 dagen tot IM : 40’ gelopen, alhoewel in’t begin het meer glijden dan lopen was, dus gewoon terug naar de openbare weg gelopen en daar verder gedaan en de verkavelingen en kleine weggetjes waar ik altijd over loop links laten liggen + 3.3K gezwommen. 1000(16’46)-1000(16’21)-500(8’00) De 500 voelde echt wel sneller aan dan de tijd deed vermoeden. Mss de tol van 4 dagen, want zondag ook nog gezwommen, achter mekaar te zwemmen
184 dagen : body workout om ergens iets gedaan te hebben. Dit zijn 10 oefeningen om de grote spiergroepen van het bovenlichaam te verstevigen. Vooral de buikspieren krijgen extra aandacht. Laat dus die 6 pack maar komen!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

in elk geval meer dan mij getraind ;)

Kurt

Anoniem zei

das nu niet moeilijk hé om meer dan u te trainen.
Pontje

Anoniem zei

Wie van de 9 die op Kerstdag gingen trainen heeft dat ook effectief gedaan?

Ik alleszins wel ;-)

Prettige eindejaarsfeesten!

Raymond

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Ik vroeg mij dat eigenlijk ook af.

Ik heb, al was het mss maar kort (35'), ook getraind!

Anoniem zei

ik ook 40' rustige loop
zwemcoach

Anoniem zei

sorry, ik niet :)

kurt