zaterdag 12 december 2009

Knappe foto


200 dagen tot IM : poging tot lopen, kuitbeen zit vast. gekend probleem waar ik vrij dikwijls mee te kampen heb. Ergens met mijn linkervoet tegen aan stoten is genoeg om de enkel lichtjes vast te zetten waardoor een heel radarwerk in aktie schiet. Enkel gaat nog meer vastzitten waardoor kuitbeen overbelast wordt en gaat vastzitten met als gevolg mijn kuit die het niet meer getrokken krijgt en overbelast geraakt, waardoor mijn knie weer begint pijn te doen en als laatste trekt het naar de heup maar tegen die tijd herken ik de symptomen en ben ik reeds bij de osteopaat geweest.
199 dagen tot IM : osteopaat
198 dagen : korte looptryout, kuit voelt beter maar ga ze nu nie forceren, na het lopen een half uurke spinnen op de rollen
197 dagen : ochtendzwem volledig extensief + de fameuze tabatasprints op de rollen in de NM
196 dagen : 2hr30 ext rit

1 opmerking:

Stefan B. zei

Niks forceren, je heb nog tijd genoeg om in form te geraken voor je IM.