vrijdag 19 november 2010

Licht aan het eind van de tunnel

Gisterenavond sedert lang nog eens met een goed gevoel thuisgekomen van de zwemtraining.  Plots leek het of ik in de 2-3 laatste 200meters het licht had gezien aan het eind van de lange techniektunnel.  Alle puzzelstukjes vielen een beetje op hun plaats .  Dat gevoel moet ik proberen te houden maar ik zal  dan ook niet verbaasd zijn als ik straks weer in het zwembad spring en merk dat ik weer een paar puzzelstukjes kwijt ben sedert gisteren.  But that's the way it is.

Juan of beter Lance heeft de coördinaten prijs gegeven van zijn eerste triatlon.  Lees hier het artikel met het waar en hoe ....

Ik zie ook net dat ETL 2x gaat fietsen dit weekend.  Verdomme en ik moet werken.  Kan wel een klein boostje gebruiken in't fietsen.  Eens een ritje van een dikke 80-90km kan daar wel voor zorgen.  Lees hier nog enkele tips voor de trainingsopbouw in't fietsen.  Puntje 2 gaat over die boost.

2 opmerkingen:

stefan zei

Je bent niet de enige die moet gaan werk, als dit een troost mag zijn.

Mario zei

Djuu ... ik had die Juan graag in Herderen aan de start gehad ;-)

Maar dat zou waarschijnlijk te veel persproblemen geven in ons klein dorpje ;-)