dinsdag 2 november 2010

Ijsbad

Veel atleten zweren tegenwoordig bij een ijsbad om de recuperatie te bevorderen. Tis misschien niet echt de tijd van het jaar om daarover te beginnen, maar toch de moeite waard om volgende even te onthouden. Kijk hier naar een filmpje waarin een dame die sneller praat dan haar mond eigenlijk alles perfect uitlegt op 2' tijd.  Zo rap kan ik da allemaal nie getypt krijgen.

Thuis doe je dit dus gewoon in bad, en voeg je ijs toe, een Amerikaanse frigo is dan natuurlijk wel makkelijk of op voorhand grote ijsblokken maken. zie foto's



De meeste dromen zijn bedrog, maar mocht het toch allemaal eens waar zijn wat er 's nachts allemaal in ons onderbewustzijn bekokstoofd wordt.  Lees hier de droom van iemand die hoopt dat zijn droom ooit op een dag realiteit zal zijn.

2 opmerkingen:

The Flying Pig zei

Ik heb dit al eens geprobeerd, de kou aan de benen da gaat nog, maar na een paar minuten had ik bijna diepvrieseieren in mijn broek. Volgende keer een dikkere onderbroek om mijn kroon juwelen te beschermen en dan genieten van mijn ijsbadje, want eerlijk gezegd het deed deugd.
PONTJE

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Ge moogt eieren dan ook nooit in de diepvries bewaren. Zie kookboek van de Boerinnenbond :-)