woensdag 6 januari 2010

Wat een fiets lijden kan!

Op een fiets dient men te gaan zitten en te rijden, logisch toch niet? Maar er zijn mensen die andere dingen doen met hun al dan niet dure 2wielers

Kijk hier en zie hoe iemand 2 dieven op een scooter tegenhoudt met …. Inderdaad zijn fiets

En als je eens een klotedag hebt en het zit niet mee doe je dit of dit en ook dit
Soms kan een fiets je ook de tranen in de ogen doen krijgen zoals hier

174 dagen tot IM : korte zwemtraining, de eerste van 2010. 500m test : 7’20. Misschien niet echt het moment na 10 dagen niet zwemmen maar er was geen volk dus maakte ik van de gelegenheid gebruik om ze toch maar te doen. Beter nu dan nooit nie. Weet ik ten minste waar ik sta.
173 dagen : besneeuwde wegen maar het viel nog mee. Eerste stuk alleen en easy tot ik Chris tegenkwam en toen moest ik iets harder gaan om bij te blijven. Alles tezamen 1hr. Daarna nog een body workout
172 : 3K swim vooral extensief (4x400)

2 opmerkingen:

Denis zei

Van David Millar kan ik het wel begrijpen. Amaai m'n kindercenten...

Jelle, Jarno en Wilfried zei

En Riis stond stijf van den Epo, die had wat extra beweging nodig :)