vrijdag 15 januari 2010

Namaak

Ik had mij vorig jaar op het einde van het jaar een mooie witte uitrusting van Cervélo gekocht. Vorige week zei Els dat ze op Kapazaa dezelfde had gevonden maar voor de helft van de prijs. Iemand die de verkeerde maat had gekocht, kaartjes hingen er nog aan. Ze werd gekocht en vandaag kwam het pakketje toe. Khad het eerst nog niet echt in’t oog maar bij nader bekijken van de koersbroek , meer bepaald de elastiek aan de pijpen, want die was er nu wel en in het origineel zit die eigenlijk verwerkt in de broek zelf, ge ziet geen elastiek, ging ik toch eens vergelijken met het origneel. Conclusie, deze was namaak, truitje trekt er van verre op maar aan de details zie je het duidelijk. Bij de broek is’t nog duidelijker, die trekt er van verre amper op. Bekijk zelf het verschil, links is het origineel, rechts het namaak.













Intussen hebben we de man een mail gestuurd dat het namaak is. Dit schreef hij terug :"
Sorry dit wist ik niet stuur maar terug en dan krijg je het geld terug".
162 dagen tot IM : 1hr op de rollen met als main set 30’ tussen AeT-5 en AeT + zwemtraining met de club. 20x100 met rust 15". Proberen zo constant mogelijk te zwemmen, eindigde aan een gemiddelde van 1'27". Verder nog wat over mijn techniek gehad en wat ik best kan doen om die nog te verbeteren. Tzal nie gemakkelijk zijn maar we gaan da zeker proberen. Ga er eens een nachtje over slapen om te kijken hoe ik dat het best kan aanpakken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Op ne Kuota rijden met een Cervélo uitrusting dat trekt er toch niet op.
Kopen via internet is verleidelijk, maar oppassen blijft de boodschap.
Ge moet eens gaan kijken op www.ekoi.fr daar hebben ze toffe dingen aan zeer scherpe prijzen en binnen de week is't bij u. Daar heb ik al wat gekocht( mocht ge daar kopen stuur mij een mailtje, ik heb meestal een kortingscode)
Pontje