donderdag 28 januari 2010

Some trainingsshit

153 dagen tot IM : Het is niet altijd simpel als bijna de ganse familie aan de bak moet op een zondagvoormiddag. Maar met een beetje creativiteit geraak je er wel. Hier dus ons schema voor afgelopen zondag. Jarno van 10-11u zwemtraining in het college in Tongeren. Jelle van 10-11u30 bewegingsschool in de sportoase, Els moet dan mee als begeleider. Pa wil natuurlijk ook zijn trainingsgraantjes meepikken dus gaat dat als volgt. Jarno iets vroeger afgezet aan het college. Door naar de sportoase waar ik dan ga zwemmen tot ongeveer iets voor 11. Dan Jarno halen in Tongeren, terug naar sportoase waar ik de loopkleren aantrek en richting Vliermaal loop. Els komt dan met de auto naar huis. Voila, zondagmiddag en al 2u getraind en toch heeft iedereen het zin gehad.

152 dagen : het begin van een rustige week. Zwemtraining, easy met enkele korte int. Prikkels van 3500m

151 dagen : enkel bodyworkout en mijne computer die bijna helemaal de geest geeft

150 : 20’ test op de rollen tegen IMhf. Op 15/12 had ik ook al zo’n test gedaan en dus nu op 27/1 opnieuw eentje
Ik zet de resultaten even naast mekaar, deed de test op een Tacx Flow, Test duurt dus 20’, achtereen volgens vind je de afstand,gem.hf,rpm,wattage
15/12 : 11.7/137/103/272
27/1 : 13/135/101/303

149 dagen tot IM : vorige week liep ik 40’ tegen hf 147 7.54K, vandaag liep ik opnieuw 40’ over hetzelfde parcours, deze keer was de afstand 7.4K maar de hf slechts 139.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

als je goesting moest hebben, ik loop na de jeugdtraining naar huis, rustige duurloop die ik stelselmatig ga uitbreiden naar 20K
Zwemcoach

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Sorry Koen, maar kmoet werken van't weekend.