zaterdag 2 januari 2010

Het uiteinde, een nieuw begin, bloed en solden

Dat is een hele brok, laat ons beginnen bij het begin, of liever het einde. Van het jaar wel te verstaan. 31 december is dat en ik wilde op de laatste dag van het jaar toch nog een loopke gaan doen. Nu heb ik altijd last van wat eelt onder mijn linkervoet (the bad one) en af en toe pruts ik daar zelf wat aan om niet om de 5’ naar de pedicure te moeten. Zo ook donderdag. Het schelleke dat ik er af deed was niet enkele eelt maar er bleek ook nog wat gewoon vel aan vast te zitten. Blood blood everywhere en het was nie te stoppen. Dus ipv gaan lopen, in de zetel gaan liggen met de poot omhoog en een drukverbandje onder de voet. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar “Into the Wild” te kijken. Een film waar een mens stil van wordt, zeker een aanrader.

De nacht was nog jong toen we ons bed gingen opzoeken en dus waren we in staat om op de eerste dag van het nieuwe jaar te trainen. De rest van de dag ging op aan nieuwjaarswensen her en der en de Leffe en de Grimbergen vloeiden rijkelijk. Vandaag waren we toch al vroeg in der weer omdat het vrouwke op soldenjacht ging en ikke eigenlijk ook. Koop nu uw loopschoenen, ge kunt goei koopkes doen. Haalde mij in de Decathlon een paar Asics Gel Kayano 15. Stonden 160€ en nu in de solden 96€. Heb ze dan ook maar direct aangetrokken voor een looptraining.

177 dagen tot IM : niks vanwege dat schelleke te veel.
176 dagen : 1 januari en een uurke op de rollen. 2x8K steady
175 dagen : de eerste loopkilometertjes van 2010. 10’ inlopen- 2x(5’steady - 3’30 low Mod-Hard – 2’ high Mod-Hard – 3’30 easy) - uitlopen

Geen opmerkingen: