zaterdag 8 maart 2008

Wie geniet er het meest ?



Na een wedstrijd en vooral na een Ironman is het nagenieten met een fijne massage. Maar je kan 2 richtingen uit met deze foto.

Als eerste : duidelijk getekend door de felle zon ligt hij te kijken hoe de overige meisjes op de foto het eten wegnemen dat hij minuten er voor met pijnlijke benen bij mekaar had gezocht. Zijn truitje houdt hij angstig vast zodat ze ook niet dat zouden kunnen meepikken.

Ten 2de : het kan natuurlijk ook dat het vrouwelijke volk deze lekkere spijzen bij mekaar gezocht heeft en de jongeheer verboden hebben er ook maar 1 vinger naar uit te steken. Daarom misschien zijn smachtende blik naar het uitgestalde voedsel.

Ik vraag me dan af, wie is er hier het meest aan't genieten ?

Misschien de masseuse die meer belangstelling heeft voor de camera dan voor haar werk ?

1 opmerking:

Anoniem zei

Witse denkt er het zijne van!

Als je deze foto even van naderbij bekijkt dan zou het toch onmiddellijk moeten opvallen dat deze dames wel van erg jonge leeftijd zijn. De 3 op de voorgrond schat ik persoonlijk rond de 14 jaar. De masseuse schat ik voorzichtig ietsjes ouder. Ik vermoed dat ze deel uitmaken van een soort reclamestunt (zie T-shirt) en in het beste geval volgen ze één of andere opleiding (maar zeker niet de richting Kiné). 1 ding is zeker en dat is dat geen van allen enige belangstelling hebben voor de atleet en andersom ook. Dat is maar goed ook want anders diende ik er een paar op mijn bureel uit te nodigen om het één en ander te verklaren.
Ik denk niet dat de atleet zo geïnteresseerd is in het eten want alles wat hij wilde hebben houdt hij veilig tussen zijn armen. In ieder geval de meisjes hadden blijkbaar meer honger dan de atleet.