zondag 30 maart 2008

Herderen

Ja wat moet je nu vertellen over zo’n wedstrijd. Nooit in beeld geweest, geen vuist kunnen maken. Kon ik in’t zwemmen nog enigszins de schade beperken, het fietsen was hopeloos. Kon mijn imago als hardrijder verre van waarmaken. Olivier kletste mij eraf, verdomme tegen de wind in dan nog, toen kwam Erkens, ook hij reed simpelweg van mij weg op 20m bergop. Ik kon wel een strak tempo aanhouden maar meer niet. Eddy bleef eraan hangen en in de laatste ronde kwam Marc, ik kon aanklampen en samen met hem en Denis het fietsenpark in. Ook in’t lopen kon ik een gematigd tempo aanhouden maar meer niet. Was zelfs nie buiten adem toen ik aankwam. Dat ik nog 5de V40 werd verwonderde mij dan ook.

Een avond met de buren brak mij dus zuur op, vooral het feit dat er geen water gedronken werd, maar ja dat zijn geen uitvluchten want ge zijt er zelfs bij hé !!!
Dit zegt waarschijnlijk veel over de periode waar ik nu momenteel inzit !

1 opmerking:

Anoniem zei

Zulke wedstrijden in dergelijke omstandigheden komen (gelukkig!) niet veel voor en zijn ook een grond van verschoning.

Witse