woensdag 26 maart 2008

Update wedstrijdkalender

Zoals je misschien al gezien hebt zijn er wedstrijden toegevoegd aan de wedstrijdkalender. Omdat ik mij amuseerde tijdens de zwemloop van Roosendaal doe ik er die van Bergen op Zoom ook nog bij. Dat is de dag voor de trainingsdag.
Verder het aloude recept, terugkomen van de stage en dan de halve marathon in Tongeren. GEEN Kruiningen dit jaar en wel om volgende reden. Ik heb op dit moment nog niet veel lange fietsritten in de benen dat zal voor we op stage gaan ook nog niet het geval zijn. Daarom verkies ik de Frans Schoubben boven Kruiningen. (Norry zal het graag horen)
Omdat ik toch een halve wil doen heb ik gekozen voor Leuven. Een week vooraleer we terug naar Frankrijk vertrekken om de laatste hand te leggen aan de conditie.

Geen opmerkingen: