maandag 25 oktober 2010

Ontsteking

Man, man man, kan ik niet gewoon ziek worden zoals iedereen.  Een griepke of viruske. 
Het begon allemaal dit weekend met een ontsteking, lichte roodheid op het puntje van mijn neus.  Iets dat iedereen al eens heeft.  Na een dikke dag is da over en ge praat er niet meer over.  Bij mij werd het alleen maar erger.  De volledige neus ging rood zien en zwelde een beetje op.  Wat Dafalgan tegen de pijn en tegen het wat grieperige gevoel dat ik had zouden de boel wel oplossen.  Jawadde.  Zondagmorgen was mijn neus van zijn ontsteking af maar deze had zich verplaatst naar mijn rechterwang en ging door tot aan mijn keel.  Vandaag dan maar de dokter opgezocht.  10 dagen antibiotica, wegens zeer gevaarlijke zone voor ontsteking, ontstekingsremmers en pijnstillers.  De start voor Klagenfurt 2011 wordt dus nog een paar dagen uitgesteld.

Geen opmerkingen: