donderdag 28 oktober 2010

Ironman Access

Ironman heeft weerom iets nieuws uitgevonden, Ironman Access.  Het is een  lidmaatschap bij Ironman maar de inscrijvingen zijn beperkt, vol = vol  Je krijgt dan natuurlijk een aantal voordelen waarvan de belangrijkste volgende is.  Vroegtijdig inschrijven voor IM wedstrijden.  Dat is dan 1 week voordat de officiele inschrijvingen openen.  Andere voordelen en meer uitleg vind je hier

Vergeet bijna het belangrijkste, hoeveel moet ge daarvoor neertellen, ..  Wel.... 1000$ !!!!!!!!

1 opmerking:

Stefan zei

Tja aan alles zit een prijskaartje
Maar ik heb het gevoel dat IRONMAN een beetje zijn eigen aan het doodmaken is, dan heb ik het vooral met de woekerprijzen die ze durven vragen. Ik zeg altijd mooie liedjes duren niet lang. Ik hoop dat ik fout zit aan ene kant. We will see.