donderdag 21 oktober 2010

Inspiratieloos

Er zijn zo van die weken dat ik niks geblogd krijg.  Geen zin, geen inspiratie, veel te veel negatieve gedachten over whatever maar vooral over't peeske, kortom inspiratieloos, behalve als ik de MJ fanclub op men dak krijg!
Zie dat het intussen al bijna een week geleden is dus heb ik me toch maar opgelegd nog eens iets te schrijven.  Over de pees dan maar, hoe zit het daar eigenlijk mee momenteel?

Vorige week 2 x gelopen maar nog steeds niet meer dan 5km.  Na de looptrainingen nauwelijks of geen pijn.  Maandag dan gaan fietsen en last, zelfs tijdens het fietsen  ???? ja dat dacht ik ook.  Dinsdag opnieuw gelopen na slechts 1 dag niet, kijken hoe ze reageerde.  Ging wel maar toch blijft ik het een beetje voelen.  Vandaag laatste keer kiné en dan voel je wel dat dit goed doet, dus ik ga voor nog een aantal behandelingen, iets van 1x/week of 1x/om de 2weken als het beter gaat.
Om dit jaar niks aan het toeval over te laten, maandag naar de dokter om mijn bloed eens te laten onderzoeken en dinsdag een bike fitting door Tim.

Omdat de moral en de goesting er niet echt is starten we volgende week dan maar "officieel" met de voorbereiding op Klagenfurt 2011.  Dan zal de goesting wel vanzelf komen.

Allez, dit weekend nog ne keer naar't zeetje en ginder weerzien met een aantal vrienden bij een goed bord mossels chez Nono, en dan beginnen we er aan.

Hij die er dan maar aan gaat beginnen na een goed bord mossels chez Nono groet u!

1 opmerking:

The Flying Pig zei

Ik denk dat iedereen zowat hetzelfde probleem heeft. Nu 10 dagen verlof dus is dit voor mij het begin van de voorbereiding voor Roth.
BTW ik heb mij een nieuw speeltje aangeschaft,
http://www.timex.com/Ironman-Global-Trainer-GPS-Watch/dp/B003P67HV6.
CU en train ze,
Pontje