woensdag 7 januari 2009

vijf !

Andere jaren zette ik het nieuwe jaar steeds in met een zerodag. Meestal moest er een kater verwerkt worden op de eerste dag van het nieuwe jaar.

Dit jaar bracht ik de nieuwjaarsperiode door in warmere oorden en het luilekkerleventje zorgde er dan ook voor dat er van trainen weinig in huis kwam. Dus startte ik 2009 al vast met maar liefst 5 zerodagen.

Daaraan vast gekoppeld vertelde de weegschaal mij op dag 5 van dit nieuwe jaar dat ik 76.3kg mee te slepen heb en dat is dan weer een winterrecord op zich.

Vandaar dat ik in de linkerkolom wekelijks mijn gewichtprogressie ( lees daling, allez hopelijk) zal updaten. Kwestie van de druk wat op de ketel te houden.
Kurt herinnerde mij er ook nog aan dat hij in 2008 meer trainingskilometers afmaalde dan ikzelf. Hij zet me dan ook een beetje onder druk want hij heeft het nieuwe jaar wel al trainingsvol ingezet. Ik kijk dus al tegen een achterstand aan. Maar ik ben op mijn best als ik de achtervolging kan inzetten...

Geen opmerkingen: