woensdag 21 januari 2009

De Haan

Daarnet effe op zoek geweest naar de datum van de wedstrijd in De Haan. Dank u Els om mij daaraan te laten herinneren. De Veloopzwem gaat dit jaar door op 21 maart, kwestie van misschien een dagje extra verlof te regelen.

Als je op volgende link klikt kan je zelfs al het inschrijvingsformulier downloaden want in De Haan werken ze nog altijd met de postduif, of is dat daar misschien een posthaan ?




Voor de rest kan ik jullie melden dat de wedstrijd in Zonhoven een positief effect heeft gehad op mijn trainingsijver. En blijkbaar niet alleen op die van mij. Kurt, zou ik hem nog "dikke" durven noemen, meldde mij gisteren aan de telefoon dat hij er al flink ingevlogen was deze week. Hij wil er alles aan doen om ook in Heusden voor mij over de finish te lopen. Een extra motivatie dus voor ons twee.

Geen opmerkingen: