zaterdag 17 januari 2009

500m wintersprint

7'48 was de te kloppen tijd. Reeks 1 vanmorgen in Mal bracht geen snellere tijd op de tabellen.

Reeks 2 bracht wel een aantal mensen aan de start die onder de tijd van "de Snelle" konden duiken. William, Jimmy en ikzelf met Marc als nummer vier, hopende op een tijdswinst door met de snellere mannen te zwemmen.

Wat er precies met Loix scheelde ik weet het niet maar hij bleef staan toen het startschot viel. William nam dadelijk de bovenhand en ik kon toch 200m volgen. Op zich is dat veel want meestal is Free Willy dan al lang vliegen. Jimmy was intussen dan toch vertrokken toen wij al 80m hadden afgelegd.

Om het verhaal kort te maken, William zwom langzaam weg van mij en klokte af op 6'57. Jimmy kon dan toch dankzij de exacte chrono van Mario P. een tijd afklokken van 7'02. Ikzelf zwom even snel als vorig jaar 7'05.

Niks om over te stoefen dus maar toch geeft het mij het gevoel dat ik goed bezig ben. Minder gezwommen maar toch even snel.

Morgen in Zonhoven zal het weer andere koek zijn. Een natte koude koek waarschijnlijk.

Geen opmerkingen: