dinsdag 20 november 2007

Run 15 in 20 days

Gisteren loop nummer 15 gedaan. Ik deed het kalm aan maar toch kreeg ik op het einde van de training wat steekjes onderaan de kuit. Achteraf voelde het dan ook wat stijfjes aan en dus besloten het lopen 1 à 2 dagen te laten voor wat het is om dit kwaaltje niet erger te maken.

Ik had er toch al niet veel zin meer in. Elke dag lopen is niets voor mij. Ik heb het geprobeerd en ben dan ook de eerste om toe te geven dat dit niets voor mij is. Ik heb afwisseling nodig. Elke dag hetzelfde, ik zou het niet lang volhouden.

Maar wie het niet probeert weet het niet hé !

3 opmerkingen:

Raymond zei

Hallo Wil, dat van elke dag "moeten" lopen klopt. Je goesting gaat er een beetje van over. Ikzelf zit op 18 trainingen en 186 km, maar ik denk dat het beter is om een dag niet te lopen dan om dat 'verplicht' halfuurtje af te werken. Ik denk niet dat dit enige toegevoegde waarde heeft. Van de andere kant merk ik wel al resultaten van het verhoogde aantal kilometers. Een loop-maand met élke dag een loopsessie is gewoon te lang, niet alleen voor de benen maar ook voor het kopje. Geregeld een loop-week van een kilometer of 70 à 80 lijkt me echter in deze periode toch wel aangewezen. Enne ... zoals je zegt, leve de afwisseling, daarom is triathlon ook zo'n mooie sport. Hij die straks nog "moet" gaan lopen groet u.

PS: vanmorgen stond ik om 07:00 uur in Bilzen voor een gesloten zwembad. Is er geen ochtendzwemmen meer?

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Het is de Vlaamse zwemweek deze week. Vermoedelijk is het daarom geen ochtendzwemmen.

Dit lijkt me tegenstrijdig maar toch is het zo.

Anoniem zei

21 - 23/11/07 geen ochtend-, geen middag-, geen seniorenzwemmen o.w.v. Doe-Aan-Sportbeurs;
Dit heb ik gevonden op de site van Bilzen.
Is er dan morgenavond wel mogelijkheid tot trainen?