woensdag 28 november 2007

Knopke omgedraaid ?

Blijkbaar is er samen met het schrijven van de blog :"No time to waste" ook ergens een knop omgedraaid, de schakelaar terug opgezet, in mijn hoofd. Op 3 dagen tijd heb ik deze week al bijna 7hr getraind. Ik twijfelde gisterenavond nog om vanmorgen een zwemtraining te gaan doen maar Kurt zijn sms (of ik ook ging zwemmen) overtuigde mij zodat ik reeds om 10 na 7 het ruime sop koos. Ook "Velo" was daar en na een uurke had ik 3k op de teller. Dit samen met de 2hr fietsen van namiddag goed voor 3 hrkes sport. Tel daar nog bij de 10K lopen van gisteren + het naar het werk fietsen + de 2hr mtb van maandag en dan is het niet verwonderlijk dat de weegschaal van het absolute dieptepunt (of hoogtepunt) tis zoals ge het zelf wilt noemen van 75.3kg naar 73.8kg is gezakt. Een zucht van opluchting vult de kamer.

En nu moedde mij excuseren, I got a deadline ta reach. Welke ? Dat zal jullie één van de komende dagen wel ter ore komen zeker.

2 opmerkingen:

Raymond zei

Hey Wil, ik heb m'n loopmaand toch afgewerkt. Het is geworden "30 days - 21 runs - 265 km". Moet zeggen dat ik ein-de-lijk de goede loopbenen lijk terug te vinden. Dus wat mij betreft ga ik het de volgende maand op dezelfde manier aanpakken, alleen moet ik toch het zwembad wat meer gaan zien. De fiets, dat is pas voor eind januari. Als alles zo blijft evolueren ga ik ooit nog wel eens aan een halve meedoen.

Anoniem zei

Deze avond dan maar vertellen want we zijn nu wel erg nieuwsgierig. Leren breien ?????