donderdag 8 november 2007

Day 8 : Run 8 (met de billen dicht)

Bijna, bijna had ik forfait moeten geven. Klachten uit Darmstadt, serieuze klachten al gans de dag. Tot Els me er om 20 na vier op attent maakte dat ik nog moest gaan lopen ! Tzal nie voor lang zijn riep ik nog toen ik de deur achter me dicht trok. Met de billen op mekaar begon ik er aan. Nie makkelijk maar het went wel zodat ik toch nog 8K liep tegen een gezapig tempo zodat ik alles onder controle kon houden. Kon ik het tijdens het lopen nog beschaafd houden, één maal thuis was het alle remmen los, inderdaad diami, dat is een trap hoger als diare(e). Daarom skip ik het zwemmen vanavond. Het zou niet smakelijk zijn voor degene die in mijn zog zwemmen !

1 opmerking:

Raymond zei

Er zijn er toch nog die een "30 days 30 runs" proberen. Na 9 dagen staat m'n teller op 96 km.