maandag 5 november 2007

Day 5 : Run 5

Vanmorgen opgestaan met toch wel een slecht gevoel. Een maag die niet mee wou en mijn darmpjes die wat grommelden. Jelle heeft de buikgriep dus was het wel duidelijk in welke richting ik denken moest.

Daarom duurde het tot half vijf eer ik mezelf ervan kon overtuigen om toch maar op pad te gaan. Een uurtje tegen joggingtempo. Ik moet blijkbaar nog wennen aan dat winteruur want het laatste stuk werd het al aardig donker en daar had ik niet zo op gerekend. Dus volgende keer dat fluo ding aandoen.

Kga het vanavond houden op een lichte maaltijd om het maagdarmstelsel niet te fel te belasten en hopelijk volstaat dat om morgen fris en monter de dag door te komen.

Als je naar onderstaande map my run gaat en je klikt op view this route in mapmyrun dan kan je via view user profile naar mijn public training log gaan en mijn trainingen van deze maand bekijken. (mocht je het al niet gevonden hebben natuurlijk)

Geen opmerkingen: